Махове вудилище Flagman Legacy Pole 700

4 роки тому після рибалки на річці Стир недалеко від міста Берестечко я захотів купити собі махову вудку щоб було комфортно ловити на глибині 2-5 метрів. Мені потрібна була вудка довжиною 7 метрів і на одному з риболовних форумів мені порадили купити вудилище Flagman Legacy Pole 700. Я глянув параметри вудки на офіційному сайті і таки купив її.
Заради інтересу я вдома переміряв та переважив вудилище – як і очікував, дані відрізняються. На сайті флагман довжина вудилища 7 метрів і вага 321 грам, а в мене флагман легасі поле 700 заважив 360 грам з верхньою заглушкою і 340 грам без заглушки. Якщо на даний час 20 грам різниці для мене не критично, то довжина мене здивувала – 6,67 м. Навіщо тоді писати на офіційному сайті що довжина вудилища 7 метрів?
Нижня заглушка металічна, верхня – пластмасова. Виготовлені на совість, нижня сама не відкручується, а верхня не випадає при транспортуванні.
На кінчику вудилища зробив саморобний конектор.
Під час рибалки волосінь інколи намотується на верхнє коліно як і з магазинним конектром. Потрібно було послухати досвідчених риболовів і поставити конектор на основі шнурка або нитки. Тоді під час рибалки волосінь не намотується на верхнє коліно махової  вудки. 
Вудкою флагман легасі полем 7 м. ловити рибу зручно. Брав участь в риболовних змаганнях по поплавочній ловлі риби і за 5 годин рибалки рука не боліла. Також їздив на рибалку в Закарпатську область де пробував ловити кленя на річці на вишню і на протязі 4-х годин безперестанку робив закиди вудилищем. Рука теж не боліла.
Цим вудилищем зручно ловити як дрібну верховодку так і карасика, коропа чи амура. Великої риби цим вудилищем не ловив, але з амуром вагою 400 грам можна боротися з повідцем діаметром 0,1 мм. Якщо поставити товщий повідець, думаю можна боротися з рибою вагою 1-1,5 кг
Основна проблема довгих махових вудилищ – це гіляки дерев, які ростуть на березі водойми. Через неуважність можна запросто залишити декілька поплавків на гілках дерев.
Покупкою задоволений, тепер думаю купити собі ще 5-ти метрову махову вудку.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Ловля карася в жовтні

Як підготовити льодобур для зимової рибалки

Виготовлення грузил і груз-головок