Водонепроникний чохол для телефону, документів та грошей з сайту аліекспрес

Під час рибалки в Івано-Франківській області я попав під сильну зливу. Добре, що мав з собою дощовик формакс (який так і не врятував мене від зливи), тому мобільний телефон та фотоапарат вдалося зберегти сухими. Після цього випадку я захотів купити собі водонепроникний чохол для телефону, щоб під час рибалки з берега чи човна не замочити дорогу техніку.
Мені потрібний був простий чохол, в який я міг сховати телефон, гроші та документи під час рибалки і не переживати, що мої речі намочаться або вимажуться в піску чи грязюці.
На китайському сайті аліекспрес під час розпродажу 11 листопада зробив заказ водонепроникного чохла для телефону під 5,5 дюймів. Для мого леново а2010 4,5 дюймів з чохлом місця повинно вистачати. Водонепроникний чохол я отримав 6 грудня – швидкість доставки радує.
Розмір водонепроникного чохла 15,5 на 10,5 см, мій телефон поміщається тютілька в тютільку.
Не знаю як довго мені буде служити цей водонепроникний чохол під час рибалок та відпочинку на природі, але поки що він ще не порвався. Присутній неприємний запах пластмаси як і в більшості китайських дешевих товарів. На рахунок герметичності чохла можу сказати, що занурювати телефон в водонепроникному чохлі під воду я не буду, бо мені здається що вода все-таки буде попадати в середину чохла. До чохла можна прикріпити шнурок, щоб носити його на шиї. Закриваючий механізм в чохлі простенький і з часом думаю він вийде з ладу, але на даний час працює і сам не відкривається.
Ціна-якість водонепроникного чохла мене влаштовує. Надіюся буде служити довго, а неприємний запах повинен за 2-3 тижні вивітритися.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Ловля карася в жовтні

Як підготовити льодобур для зимової рибалки

Виготовлення грузил і груз-головок