Риболовні снасті з сайта Аліекспрес – китайські ультралайтові карабіни американки

Кількість ультралайтових карабінів американка в мене практично закінчилися. Перед наступним риболовним сезоном по відкритій воді потрібно поповнити свої запаси. Продовжую купувати риболовні приманки на китайському сайті аліекспрес і серед товарів знайшов ультралайтові карабіни американки №00.
Продавець продає мінімум 50 карабінів, ціна залежить від величини карабіна. 50 ультралайтових карабінів мені обійшлися в 90 американських центів. В магазині китаєць писав, що довжина карабінів 11,4 мм. Я сам переміряв довжину та вагу карабінів-американок і видно, що китаєць не обманув.
Посилка з Китаю в Україну йшла дуже довго. Карабіни американки з моменту оплати за товар я отримав через 3 місяці і 8 днів. Зазвичай товари з Китаю я отримую за 30-40 днів. Мабуть моя посилка загубилася в дорозі, я вже і не надіявся отримати свої карабіни.
Якістю китайських ультралайтових карабінів американок задоволенийКитайські карабіни нічим не поступаються в якості карабінам фірми братфішинг (BratFishing), а от ціна нижча чим на товари в українських риболовних магазинах. Також планую китайські карабіни американки використати в виготовленні саморобних повідців для щуки. Часу для саморобних риболовних снастей зимовими вечорами буде достатньо.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Ловля карася в жовтні

Як підготовити льодобур для зимової рибалки

Виготовлення грузил і груз-головок