Риболовні приманки з сайта Aliexpress – китайський мікропопер

Знайшов ще один ультралайтовий попер на китайському сайті аліекспрес. Маюнеприємний досвід покупок риболовних приманок в китайців, тому перед покупкою ультралайтового попера перепитав в продавця чи приманка випадково не тоне. Мені навіть важко уявити яка користь від тонучого попера. Продавець запевнив мене, що попер не тоне і я зробив заказ. Приманку отримав за 32 дня і мене зразу насторожили великі кільця та трійник на попері. Заплатив я за нього 93 центи.

Набрав в кружку води щоб глянути плавучість приманки, а попер потонув. Ще одна невдала покупка на аліекспрес. Прийшлося зняти з попера велике колечко на носі приманки, трійник поміняти на одинарний гачок та поставити менше колечко для з’єднання одинарного гачка і попера. В підсумку мені вдалося зробити плаваючий попер який навіть булькає при проводці, правда поки що окуні на нього не звертають увагу. Довжина приманки 4 см. і вага за допомогою моїх маніпуляцій – 2,75 гр.
10 червня закінчується нерестова заборона по ловлі риби, то попробую половити ультралайтовими поперами рибу з човна та на річках Закарпатської та Івано-Франківської областей.
--------------------------------------------
Більше інфорації на I love to fish http://fishingukraine.blogspot.com

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Ловля карася в жовтні

Як підготовити льодобур для зимової рибалки

Виготовлення грузил і груз-головок