Саморобне мастило для ланцюга велосипеда

Після покупки нового велосипеда і проїханих приблизно 200 кілометрів почув, що цеп почав скрипіти. На старому велосипеді ланцюг змазував автомобільним мастилом, але під час катання на цеп налипала пилюка. Пилюка також налипала на передні і задні зірки, що мені не подобалося. В магазині спеціальне якісне мастило дороге, тому вирішив пошукати в інтернеті як самому в домашніх умовах зробити мастило для цепу. Головна умова – щоб пилюка не налипала на цеп та зірки. Отже для того щоб зробити мастило для цепу в домашніх умовах в магазині я купив графітове мастило та бензин-розчинник.

Графітове мастило густе і на ланцюг його не зручно наносити, тому я розмішаю мастило з бензином-розчинником.
Перед початком змащування цеп потрібно почистити від бруду. Я користуюся щіткою та ганчіркою.
На сайті аліекспрес бачив спеціальні щітки для чищення цепу, але щось не наважився їх купити.
Для того щоб розмішати графітове мастило та бензин-розчинник в гаражі я знайшов ось таку ємність. Шприц потрібний, щоб розмішану рідину було зручно наносити на цеп.
Цього разу я налив забагато бензину-розчиннику і під час перемішування з графітовим мастилом в мене стався невеликий «потоп».
Готову суміш акуратно переношу в шприц і тепер можна змазувати велосипедний цеп.
Ланцюг бажано змазувати на вулиці, бо бензин-розчинник має неприємний запах. Після змазування цепу потрібно покрутити педалі, щоб мастило розійшлося по цепу. Я наприклад після змазування ланцюга витираю лишнє мастило ганчіркою і їду прокататися по асфальту 15-20 хвилин. Цеп не скрипить і до такого саморобного мастила бруд та пісок практично не налипає. Тепер можна їхати на рибалку на велосипеді і не переживати, що до змазаного цепу причепиться пісок, трава…

--------------------------------------------
Більше інфорації на I love to fish http://fishingukraine.blogspot.com

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Ловля карася в жовтні

Як підготовити льодобур для зимової рибалки

Виготовлення грузил і груз-головок