Риболовні приманки з сайта Aliexpress – китайський мікропопер mypop

Давно хотів купити собі маленький попер для окуня, але ніяк не міг знайти його в риболовних магазинах Волинської області. Серед ультралайтових поперів розглядав айко бубле попер та юзурі армс попер мікро, але навіть в інтернет-магазинах цих приманок в продажу не знайшов. Після покупки китайського воблера на сайті аліекспрес в мене з’явилася довіра до китайських приманок. Воблер на свої гроші якісний, посилка не пропала і не поламалася при транспортуванні. Отже вирішив я пошукати мікропопери на китайському сайті. Здебільшого попадалися попери від 5 сантиметрів, але вдалося знайти і 2 різних попери до 4 сантиметрів в довжину. На пробу я заказав ці попери і за місяць часу я отримав першу приманку.

Я просив в продавця прислати мені попер кольору крабова палочка, але китаєць відписав мені що пришле приманку тільки рожевого кольору або я можу шукати цей товар в іншого продавця. Колір попера не грає великої ролі – якщо вірити статтям з риболовних журналів, то риба бачить будь-який попер в чорному кольорі. Просто потрібно вибирати такий колір приманки, щоб рибак бачив попер на відстані закиду під час проводки.
Отже китайський попер майпоп довжиною 2,5 сантиметри і вагою 1,29 грама.
Заплатив я за нього 92 центи. Нажаль попер я отримав тріснутий. Приманка пила воду і я заклеїв тріщини клеєм. Під час рибалки ультралайтовим спінінгом я кидаю попер на відстань 20 метрів і при проводці він навіть «булькає». На попері встановлений спортивний безбородний гачок який я міняти не буду. Правда якщо попер причепити до волосіні через маленький карабін-американку – він тоне. Тому волосінь потрібно прив’язувати до попера напряму без всяких карабінчиків.
Ось і перший бракований товар з китайського сайту аліекспрес. Побачу як риба оцінить цей попер на водоймах Волинської та Закарпатської областей. Адже планую ловити на цю мікроприманку окунців та кленів.
--------------------------------------------
Більше інфорації на I love to fish http://fishingukraine.blogspot.com

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Ловля карася в жовтні

Як підготовити льодобур для зимової рибалки

Виготовлення грузил і груз-головок