Велосипед Trek 2015 Marlin 7 для рибалки

В кінці 2015 року купив собі новий велосипед для рибалки Trek 2015 Marlin 7.
В радіусі 15 кілометрів від мого дому є декілька водойм де можна половити рибу, тому велосипед буде найкращим транспортом для поїздок на рибалку. Раніше на рибалку їздив на МТБ-шному велосипеді з колесами в 26 дюймів.
Коли шукав новий велосипед, зразу намірився купувати найнер з колесами в 29 дюймів для кращого пересування по бездоріжжю.
На рибалку я беру з собою тубус з спінінгом або поплавочною вудкою та 2 рюкзаки: один з снастями, другий для риби. Тубус везу на спині, а рюкзаки на рулі велосипеда.
Коли планую ловити рибу літньою мормишкою (бічний кивок), тоді беру чохол для вудилищ і саморобний ящик для рибалки які везу на спині.
Під час поїздок на рибалку на велосипеді для мене головне – це гальма. Тому під час вибору велосипеда увагу звертав на дискові гідравлічні гальма. V-подібні гальма мені не подобаються, як тільки на колесі з’являється «вісімка» - такі гальма малоефективні.
Навіть коли везу рюкзаки на рулі – дискові гальма працюють бездоганно.
Єдине, що мені не подобається в рибалці з велосипедом, це переміщення по берегу коли велосипед потрібно тягнути за собою. Якщо залишити велосипед без нагляду на березі водойми – злодії його швидко вкрадуть.
Сподобалися шини Bontrager, проїхав на них близько 2000 кілометрів, а шипи навіть не починали стиратися. Шини MTB які стоять на моєму старому велосипеді через 2000 кілометрів можна викидати на мусорник.
Замітив, що на велосипеді трек 2015 марлін 7 з колесами 29 дюймів відстань в 10 кілометрів я проїжджаю швидше на 5 хвилин як на велосипеді з колесами 26 дюймів.
27 швидкостей як на мене забагато, на максимальній для швидкості передачі по прямій дорозі мені їхати некомфортно, потрібно переключатися на більш легшу. Зате на мінімальній швидкості передач я можу виїхати на будь яку гірку, що попадалася мені на дорозі до водойми. Перемикачі передач Shimano Altus відпрацювали відмінно як і сам велосипед. Під час катання жодна деталь не підвела, ть-фу ть-фу, тільки 3 рази пробив колесо. Камера з якісної резини і проколи можна заклеїти на відміну від дешевої китайської резини.
Велосипедом Trek 2015 Marlin 7 задоволений на 100%. Хоч заплатив за нього великі гроші (якщо глянути на мою маленьку зарплату), але як говорить англійська приказка: «Ми не настільки багаті, щоб купувати дешеві речі».
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish   

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Ловля карася в жовтні

Як підготовити льодобур для зимової рибалки

Виготовлення грузил і груз-головок