Ловля карася в жовтні

На каналі відео на теми: рибалка, подорожі, активний відпочинок і реплєї гри World of Tanks. Буду радий новим підпищикам і вдячний за лайки та коментарі.

В цій статті хочу розказати про особливості ловлі карася в жовтні, які риболовні снасті використовую та про наживку і прикормку. Я не являюся спортсменом-рибаком, тому попробую поділитися своїми знаннями на любительському рівні.

Карася в основному ловлю на ставках та озерах Волинської області. Водорості в водоймах в жовтні вже практично опустилися на дно і карася під берегом ловити – марна трата часу. Карась переміщається від берегової зони на глибину і збирається в зграї. В цей період я ловлю карася з човна маховими вудками або донками та резинкою з берега. На рибалку виїжджаю в 9-10 годин ранку і ловлю до 17-18 години вечора. Чому так пізно починаю ловити, запитаєте ви мене? Можу відповісти, що в жовтні зранку можуть бути заморозки та і риба в таку прохолоду в мене відмовляється клювати. За декілька років ловлі карася в жовтні не можу сказати в яку погоду ця риба краще клює. Бувало таке, що карась клював навіть тоді, коли падав дощ і навіть невеликий сніг. А в теплу сонячну чи похмуру погоду покльовки були рідкими і навпаки. Єдине, що не люблю ловити карася в жовтні коли падає дощ. Для мене найкраща погода – це похмуро і безвітряно, або сонце і невеликий вітерець.
Оскільки в жовтні карась практично повністю перейшов на живі насадки, то і в підкормці повинні бути живі компоненти: мотиль, опариш, нарізані черв’яки. Ці живі компоненти я перемішую з пареною осипкою та макухою. Осінню карася можна перекормити, тому в підкормку я добавляю землю або глину. Потрібно щоб на закормленому столі карась шукав їжу, інакше він наїсться підкормки і не буде клювати на нашу наживку. В жовтні з наживки потрібно мати з собою черв’яка, опариша та мотиля. І під час рибалки експериментувати з насадкою і пропонувати карасю комбінації бутербродів (мотиль-опариш, червяк-мотиль…). Як я писав вище, в жовтні карась збивається в стаї і якщо за 45-60 хвилин рибалки в мене немає жодної покльовки – я міняю місце. Особливо це стосується ловлі карася з човна на махові вудки. Ловити карася в жовтні одне задоволення. Дрібна риба клює дуже рідко і саме в жовтні є гарна нагода піймати трофейного карася.
Хочу також зауважити, що в жовтні на рибалку потрібно тепло вдягатися, взуття не повинне пропускати воду. Адже не раз було, що виїжджав з дому на рибалку і світило сонечко, а під час самої рибалки почав падати дощ і декілька разів падав сніг. Якщо ловите рибу в жовтні з човна і надувне дно відсутнє, потрібно вдягнути декілька пар носків та взути тепле взуття. Адже під час рибалки можна змерзнути в ноги і застудитися. Вашу рибу ніхто не піймає, а ось лікування на сьогоднішній день дуже дороге задоволення.
Ось так я ловлю карася осінню. Раджу прочитати мої статті про ловлю карася, а саме:
Ловля карася в вересні
Ловля карася в листопаді
Думаю рибаку початківцю ці матеріали стануть в нагоді і покльовку карася довго чекати не прийдеться.
--------------------------------------------

Більше інфорації на I love to fish http://fishingukraine.blogspot.com

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Як підготовити льодобур для зимової рибалки

Виготовлення грузил і груз-головок